Vânzare stoc masini unelte si utilaje din industria textila

STO-688
[Contactati-ne pentru un pret]
in stoc
SIERRA QUADRANT
+4 0726 165 662
Luni-Vineri 9.00 - 17.00
CUI RO25852407
Pune o întrebare

Descriere

    VASTEX S.A. Vaslui - societate în faliment, prin lichidator judiciar SIERRA QUADRANT S.P.R.L., organizează selecție de oferte pentru vânzarea, în cadrul procedurii de casare, de mașini unelte (strunguri, mașini de frezat, mașini de găurit, mașini de roluit, polizoare) și utilaje specifice activităților din industria textilă (mașini de cusut, mașini de surfilat, mașini de croit, etc.).

Bunurile se află în incinta societății din Vaslui, str. Ștefan cel Mare, nr.273, jud. Vaslui și se vând pe poziție, operațiunile de demontare, manipulare, încărcare, cântărire, transport, etc., aparținând cumpărătorului, pe cheltuiala acestuia, cu personal și utilaje proprii.

Persoana de contact pentru vizionare: Anca Barcan. Email/Tel.: anca_bar@yahoo.com/ 0745.992.875

Lista cu bunurile supuse vânzării este atașată prezentului anunț și se regăsește la sediul societății sau al lichidatorului judiciar și poate fi consultată la cererea persoanelor interesate.  
 

   CONDIȚII DE OFERTARE ȘI ADJUDECARE:

 

1. Termenul de depunere a ofertei: 28.02.2024, ora 1400

Oferta întocmită, semnată și datată de ofertant, se va depune la registratura lichidatorului / va fi comunicată în format electronic (scanat) la adresa de e-mail a lichidatorului judiciar office.sprl@sierraquadrant.ro.

Orice ofertă primită după termenul și ora limită de depunere a ofertelor nu va fi evaluată de organizator.

2. Conținutul ofertei:

2.1. Documente care certifică identitatea și calitatea ofertantului și a reprezentantului acestuia:

Pentru persoane juridice: certificatul de înregistrare (copie), certificatul constatator (nu mai vechi de 30 zile) de la registrul comerțului, în copie sau original, care să ateste situația juridică a societății şi reprezentanții legali, delegația acordată persoanei care reprezintă ofertantul persoană juridică în procedura de selecție; act de identitate reprezentant;

Pentru persoane fizice: actul de identitate în original, iar pentru împuterniciții acestora este obligatorie procura specială notarială.

2.3. Declarația acord privind prelucrarea datelor personal (formular anexat anunțului);

2.4. Declarație privind identificarea beneficiarului real (formular anexat anunțului).

2.5. Oferta financiară - Oferta fermă de participare la selecție semnată de reprezentantul legal al ofertantului care conține următoarele informații:

  • Lista bunurilor ofertate și prețul oferit în lei/kg (se va specifica expres dacă prețurile ofertate includ: TVA.
  • termenul mimim de valabilitate a ofertei (cel puțin 30 zile calendaristice de la data limită de depunere a ofertelor);
  • termenul de execuție care nu poate fi mai mare de 15 zile lucrătoare de la data acceptării ofertei.

3. Alte condiții :

  • vânzarea bunurilor se efectuează pe baza principiului “văzut-plăcut”. Nicio contestație ulterioară nu poate fi făcută de ofertant pe motiv că bunurile cumpărate nu îndeplinesc condiții de calitate, fiabilitate, stare fizică etc., achiziționarea acestora fiind făcută pe riscul cumpărătorului.
  • Prețul de ofertare este ferm și nu poate fi modificat după depunerea ofertei sau pe parcursul derulării selecției de oferte sau pe perioada derulării procedurii de vânzare. 
  • Ofertantul nu are dreptul de a retrage sau modifica oferta sau/și documentele care însoțesc oferta după expirarea datei limită pentru depunerea ofertelor, sub sancțiunea excluderii acestuia de la procedura de selecție;
  • Nu sunt acceptați ofertanții care nu au depus toate documentele solicitate la pct. 2.1-2.5., dacă informațiile furnizate sunt inexacte sau incomplete, dacă ofertantul a mai avut relații comerciale cu societatea falită și înregistrează față de aceasta obligații bănești restante la plată sau a efectuat anterior servicii necorespunzătoare în procedurile conduse de lichidatorul judiciar;
  • În cazul în care există un singur ofertant ce a înregistrat în termen oferta la sediul organizatorului, lichidatorul poate respinge oferta dacă o consideră neserioasă.
  • Rezultatul selecției de oferte va fi adus la cunoștința ofertanților în termen de 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a ofertelor.
  • Ofertantul selectat va depune în contul debitoarei o garanție de bună-execuție a operațiunilor de dislocare/demontare, manipulare, încărcare și cântărire de 10.000 lei, menită să acopere eventuale prejudicii aduse vânzătorului prin îndeplinirea în mod defectuos a operațiunilor de către cumpărător, respectiv pentru deteriorarea, distrugerea parțială/totală a construcțiilor, poluarea mediului sau deteriorarea/distrugerea altor bunuri ce nu fac obiectul dezafectării si vânzării.
  • Nici o operațiune de demontare/manipulare/încărcare nu va fi demarată de cumpărător înainte de verificarea atentă și asigurarea utilajelor pentru evitarea scurgerii de uleiuri și orice alte substanțe s-ar afla în acestea.
  • Bunurile livrate vor fi însoțite de bon de cântar și factură fiscală. Recepția, cântărirea, încărcarea și livrarea bunurilor se va realiza în zilele stabilite de comun acord de către părți, în intervalul orar 8:00 – 16:00. Încărcarea mărfurilor în autovehiculele Cumpărătorului se face obligatoriu în prezența unui delegat al Vânzătorului, iar cântărirea se va realiza de către Vânzător, folosind un cântar electronic (verificat metrologic).

Suma depusă cu titlu de garanție de bună-execuție va fi returnată la finalizarea procedurii de livrare, odată cu desocotirea părților.

4. Prețul și plata acestuia

Întrucât bunurile au fost casate în procedură dar nu au fost calificate ca deșeu bunurile se vând cu tva.

a) Prețul total pentru fiecare bun/utilaj este prețul oferit de adjudecatarul declarat X cantitatea reală rezultată în urma cântăririi.

b) Procedura de livrare a bunurilor va fi demarată doar după achitarea integrală a prețului ofertat pentru cantitățile estimate de vânzător în procesul de analiză a ofertelor.

c) Desocotirea părților se realizează odată cu ultima livrare.

 

Înregistrarea ofertei constituie achiesarea ofertantului la prevederile și condițiile prevăzut de prezentul Anunț, în baza dispozițiilor art.1.270 Noul Cod Civil (dispozițiile privind legea părților).

 

Relații suplimentare cu privire la selecție: la tel. 0234.510.676 sau prin e-mail: office.sprl@sierraquadrant.ro

Caracteristici

Locatie
Vaslui
Se poate viziona
Da

Atașamente

Anunt (ANUNT_SITE___UTILAJE___Vastex.pdf, 116 Kb) [Descarcare]

Acord date cu caracter personal (ACORD_prelucrare_date_caracter_personal.docx, 14 Kb) [Descarcare]

Declaratie beneficiar real (declaratie_beneficiar_real.docx, 20 Kb) [Descarcare]

Lista utilaje (LISTA_UTILAJE.pdf, 3,119 Kb) [Descarcare]

Informații legale

Persoanele interesate să participe la selecția de oferte, au posibilitatea vizionării bunurilor anterior depunerii ofertei, în zilele lucrătoare, interval orar 0900-1500 și își pot realiza propriile estimări cu privire la starea bunurilor supuse vânzării.

Persoanele interesate să participe la selecția de oferte își asumă vizionarea bunurilor în perioada anterioară termenului limită de ofertare.