Atentie Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai buna experienta pentru utilizator. Daca veti continua, vom presupune ca sunteti de acord sa primiti cookie-uri de pe acest site. OK

Intrebari frecvente

Inregistrare utilizator

Q: Cum imi creez un cont de utilizator?

A: Din pagina principala, accesati Contul Meu si click Inregistrati-va. Completati campurile solicitate si apasati la final Inregistrati-va. Ulterior veti primi un email la adresa indicata de dvs si urmand instructiunile descrise in acel email, veti puteti activa contul dvs.

Q: Ce am de facut daca nu am primit emailul de confirmare?

A: Daca nu ati primit emailul de confirmare dupa inregistrarea contului, va rugam cautati emailul in folderul Spam. Daca nu il gasiti nici in folderul Spam, va rugam sa ne trimiteti un email la licitatii.online@sierraquadrant.ro

Q: De ce contul meu este blocat?

A: Cand oferiti cel mai mare pret pentru un produs scos la licitatie, aveti la dispozitie un termen de 15 zile calendaristice pentru produsele cu un pret mai mic de 100000 lei si 30 de zile calendaristice pentru produsele cu pret mai mare sau egal cu 100000 lei pentru a face plata integrala. In cazul in care nu ati dus la indeplinire aceasta obligatie in trei cazuri, contul dvs va fi blocat in mod automat si nu veti mai putea participa la o noua licitatie.

Q: Primesc mesaj ca adresa mea de email este deja folosita. Ce pot sa fac?

A: Inseamna ca este foarte posibil sa aveti deja un cont pe platforma licitatii.sierraquadrant.ro; Folositi butonul “V-ati uitat parola?” pentru a crea o noua parola. Dupa aceea, va puteti autentifica cu contul vechi si noua parola.

Cum functioneaza licitatiile

Q: Cate tipuri de licitatii exista?

A: Exista trei tipuri de licitatii:

  • Licitații Simple Online pentru produse cu un preț de pornire de pana la 99.999 lei, cărora li se aplica Termenii și Condițiile Generale, pentru care se poate face plata garanției de participare la licitație numai cu cardul începând cu ora de deschidere a licitației și pana la finalul acesteia. Aceste licitații vor fi deschise întotdeauna în zilele de joi, ora 09:00 și se vor închide în zilele de luni, ora 15:00 (valabil în cazul licitațiilor cu frecventa săptămânala).
  • Licitații Speciale Online pentru produse al căror preț de pornire este de minim 100.000 lei, cărora li se aplica Termenii și Condițiile Generale, coroborate cu Condițiile Speciale, pentru care plata garanției de participare la licitație se poate face prin virament bancar ori depunere de numerar în contul societății, cu minim 24 de ore lucrătoare înainte de începerea licitației. Aceste licitații vor fi deschise întotdeauna în zilele de sâmbătă, ora 17:00 și se vor închide în zilele de marți, la ora 15:00 (valabil în cazul licitațiilor cu frecventa săptămânala).
  • Licitații hibrid desfășurate la sediul lichidatorului, cu posibilitatea participării online sau fizic. În contextul pandemiei CoVid, Sierra Quadrant pune la dispoziția celor interesați o platforma de licitații prin videoconferința. Utilizatorul se poate conecta prin laptop, telefon, tableta, de acasa sau de oriunde. Licitațiile prin videoconferința se realizează prin platforma Cisco Webex, la înalte standarde de securitate. Utilizatorii online vor primi prin email, date de logare pe baza de parolă, precum și un manual cu instrucțiuni de conectare.

Q: De ce am nevoie de Caiet de Sarcini

A: Pentru anumite imobile sau active funcționale am întocmit un caiet de Sarcini ce conține informații detaliate despre proprietatea scoasă la licitație, precum și despre anumite servituți sau obligații de mediu care se transmit odată cu dreptul de proprietate, după caz.

Q: Exista și alte tipuri de vânzări

A: Da, există o metodă de vânzare în afara sistemului de licitație online, adresată utilizatorilor interesați de proprietatea promovată prin anunț, denumită ”Negociere Directă” care, în funcție de etapa în care se află, poate fi regăsită sub două forme de Anunț:

  • Negociere Directă – semnifică faptul că Utilizatorul interesat poate să oferteze direct un preț și un termen de plată. Mai multe detalii despre condițiile de ofertare în secțiunea Termeni și Condiții.
  • Anunț de Supraofertare –semnifică faptul că a fost înregistrată o ofertă directă. Reprezintă pasul următor al negocierii directe. Mai multe detalii despre condițiile de supraofertare în secțiunea Termeni și Condiții.

Q: Cum licitez pentru un produs din categoria Licitatie pentru produse cu un pret de pornire de pana la 99999 lei?

A: Este necesar sa va autentificati si apoi intrati in pagina de detalii a produsului care va intereseaza. Click liciteaza Suma Minima (reprezentata valoric) in cazul in care nu s-a facut inca nicio oferta sau click pe butonul cu suma pe care doriti sa o oferiti,  in situatia in care Pretul de Pornire al licitatiei a fost deja oferit. Veti fi redirectionat in Sectiunea de Plata a Garantiei de Participare la Licitatie. Completati toate campurile necesare, introduceti datele cardului dvs, bifati Termenii si Conditiile si apasati Plateste, dupa care oferta dvs de pret va fi inregistrata in mod automat

Q: Cum licitez pentru un produs din categoria Licitatie pentru produse cu un pret de pornire de minim 100.000 lei?

A: Este necesar sa va autentificati si apoi intrati in pagina de detalii a produsului care va intereseaza si retineti codul proprietatii. Pentru Plata Garantiei de Participare la Licitatie, mergeti la Categoria Plati.

Q: Exista costuri ascunse fata de pretul de pornire al licitatiei?

A: Nu, nu exista niciun cost ascuns. Va informam ca toate produsele scoase la licitatie pe platforma licitatii.sierraquadrant.ro au TVA-ul inclus. De asemenea, va informam ca anumite produse nu sunt purtatoare de TVA

Q: Am plasat o oferta din greseala. Ce pot sa fac?

A: Nu este posibil sa anulati oferta odata ce aceasta a fost facuta. Acest lucru este, de asemenea, specificat in Termenii si Conditiile Generale

Q: Licitatia este terminata si produsul a fost adjudecat / nu a fost adjudecat. Totusi, sunt interesat in achizitionarea unui produs similar

A: In oricare din cele doua situatii ipotetice, va invitam sa ne trimiteti un email care sa contina in titlu Codul Produsului si in care sa ne comunicati interesul dvs. In cazul in care produsul a fost adjudecat, este posibil sa avem un stoc mai mare din acelasi produs sau, in cazul in care produsul nu a fost adjudecat, va vom informa cand va avea loc urmatoarea licitatie pentru acelasi produs

Q: Am nevoie de mai multe informatii despre produsul scos la licitatie intrucat nu regasesc aceste informatii in descrierea produsului

A: Facem tot ce ne sta in putinta pentru ca descrierile noastre sa fie cat mai detaliate. In cazul in care nu regasiti informatiile in descrierea produsului, va invitam sa contactati echipa noastra pentru a organiza o vizionare a produsului

Q: In cazul in care castig o licitatie pentru un bun mobil, ce documente voi primi pentru atestarea dreptului meu de proprietate?

A: Dupa achitarea integrala a produsului, veti semna la biroul societatii noastre Procesul Verbal de Adjudecare

Q: In cazul in care castig o licitatie pentru un bun imobil, ce documente voi primi pentru atestarea dreptului meu de proprietate?

A: In termen de 5 zile lucratoare de la primirea documentelor de identitate si / sau a documentelor societatii comerciale, in cazul in care adjudecatarul este o societate comerciala, va vom trimite pe adresa de email Procesul Verbal de Licitatie. Ulterior, dupa achitarea integrala a produsului, ultimul pas il reprezinta semnarea autentica a contractului de vanzare, la biroul notarului public.

Q: Cine este responsabil pentru ridicarea produsului adjudecat?

A: Dvs sunteti responsabil. Uneori Sierra Quadrant are un stivuitor disponibil la locatia de ridicare

Reguli de licitatie

Q: Exista Termeni si Conditii aplicabile?

A: Da, exista, si sunt aplicabile intotdeauna. De fiecare data cand licitati pentru un produs, este necesar sa acceptati Termenii si Conditiile. In anumite cazuri exista Conditii Specifice aplicabile. Acest lucru este intotdeauna specificat in pagina de detalii ale produsului. Conditiile Speciale sunt complementare Termenilor si Conditiilor Generale

Q: Pot viziona produsul scos la licitatie?

A: Da, majoritatea produselor se pot viziona in zilele de luni si miercuri, in intervalul orar 09.00 - 17.00, cu programare in prealabil. 

Q: Voi primi garantie pentru produsul meu?

A: Nu, nu exista garantie pentru niciun produs. Tranzactia se bazeaza pe principiul “Vazut - placut”. Zilele de vizionare va ofera posibilitatea sa inspectati produsul. Chestiunea garantiei este specificata in Termenii si Conditiile Speciale

Q: Ce inseamna “Regula de 5 minute”?

A: Daca in ultimele 5 minute ale licitatiei se inregistreaza o oferta, ora de inchidere a licitatiei se prelungeste cu 5 minute. Procesul se va repeta in mod automat pentru fiecare oferta plasata in ultimele 5 minute ale noii ore de inchidere a licitatiei. 

Q: Pot sa anulez o achizitie?

A: Nu, nu este posibil acest lucru. De asemenea, aceasta mentiune este specificata in Termenii si Conditiile Generale cu care ati fost de acord inainte de a licita

Plati

Q: Cum platesc garantia de participare la licitatie pentru un produs cu un pret de pornire de minim 100.000 lei?

Va punem la dispozitie doua modalitati de plata: prin transfer bancar, in lei, in contul IBAN cu nr. RO12BREL0002001438830105, deschis la Banca Libra Bank, titular cont Sierra Quadrant Filiala Bucuresti S.P.R.L. sau depunere de numerar in contul societatii specificat mai sus. In ambele situatii, pentru identificarea rapida a platii, va rugam sa specificati la mentiunile de plata textul Plata Garantie Cod Produs XXXXX. Dupa confirmarea incasarii garantiei, veti primi un email cu instructiuni de licitatie. Pentru a putea participa la o astfel de licitatie, este necesar sa faceti plata Garantiei cu minim 24 de ore inainte de inceperea licitatiei.

Q: Cum se face plata integrala a produsului si in cat timp?

A: Daca oferta dvs este cea mai mare, dupa inchiderea licitatiei veti primi un email cu instructiunile de plata. Punem la dispozitie doua modalitati: prin virament bancar sau prin depunere de numerar in contul societatii noastre. Termenul maxim de plata este de 15 zile lucratoare pentru bunurile cu un pret de ajudecare inferior sumei de 100.000 lei si 30 zile pentru bunurile cu un pret de adjudecare mai mare de 100.000 lei.

Q: Unde gasesc Dovada Depunerii Garantiei de Participare la Licitatie?

A: O gasiti in Sectiunea Contul Meu / Plati

Q: Cum intru in posesia facturii fiscale pentru bunul adjudecat?

A: Factura fiscala va va fi trimisa prin email in termen de 48 de ore lucratoare de la confirmarea incasarii pretului pentru bunul adjudecat. Odata cu semnarea Procesului Verbal de Adjudecare, veti primi documentul si in format fizic

Q: Ce am de facut daca factura fiscala este gresita?

A: In primul rand autentificati-va in pagina de web licitatii.sierraquadrant.ro si mergeti la Contul Meu si editati datele pe care le-ati introdus la crearea contului. Dupa acest pas, va rugam sa ne trimiteti un email cu titlul Factura Fiscala COD Produs XXXXX pentru a ne solicita o noua factura. Acest lucru nu este intotdeauna posibil, in functie de reglementarile Codului Fiscal

Q: Pot sa schimb factura de pe o persoana fizica pe una juridica sau invers?

A: Din pacate acest lucru nu este permis. Factura fiscala va fi eliberata pe numele persoanei fizice / juridice inregistrate la crearea contului.

Q: Ce se intampla cu garantia de participare achitata in cazul in care nu voi fi declarat castigator al licitatiei?

A:  In acest caz, garantia dvs va fi restituita in termen maxim de 15 zile calendaristice calculate de la inchiderea licitatiei.


 

Transport si livrare

Q: Este posibil sa ridic bunul ulterior datei stabilita pentru livrare?

A: Nu, nu este posibil intrucat in cele mai dese cazuri locatia trebuie eliberata, prin urmare este obligatoriu ca adjudecatarul sa isi ridice bunul la data stabilita. 

Q: Cum se organizeaza ziua ridicarii produsului?

A: Dupa achitarea integrala a produsului si dupa semnarea Procesului Verbal de Adjudecare, bunul va putea fi ridicat incepand cu ziua semnarii Procesului Verbal de Adjudecare

Q: Cum imi transport produsul?

A: Dvs sunteti responsabil pentru manipularea, dezmembrarea (daca este cazul), incarcarea si transportarea bunului. Uneori Sierra Quadrant are un stivuitor disponibil la locatia de ridicare

Q: Puteti ambala produsul meu?

A: Din pacate nu putem ambala produsul dvs, prin urmare, acest aspect cade in responsabilitatea dvs