Atentie Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai buna experienta pentru utilizator. Daca veti continua, vom presupune ca sunteti de acord sa primiti cookie-uri de pe acest site. OK

Intrebari frecvente

Inregistrare utilizator

Q: Cum imi creez un cont de utilizator?

A: Din pagina principala, accesati Contul Meu si click Inregistrati-va. Completati campurile solicitate si apasati la final Inregistrati-va. Ulterior veti primi un email la adresa indicata de dvs si urmand instructiunile descrise in acel email, veti puteti activa contul dvs.

Q: Ce am de facut daca nu am primit emailul de confirmare?

A: Daca nu ati primit emailul de confirmare dupa inregistrarea contului, va rugam cautati emailul in folderul Spam. Daca nu il gasiti nici in folderul Spam, va rugam sa ne trimiteti un email la licitatii.online@sierraquadrant.ro

Q: De ce contul meu este blocat?

A: Cand oferiti cel mai mare pret pentru un produs scos la licitatie, aveti la dispozitie un termen de 15 zile calendaristice pentru produsele cu un pret mai mic de 100000 lei si 30 de zile calendaristice pentru produsele cu pret mai mare sau egal cu 100000 lei pentru a face plata integrala. In cazul in care nu ati dus la indeplinire aceasta obligatie in trei cazuri, contul dvs va fi blocat in mod automat si nu veti mai putea participa la o noua licitatie.

Q: Primesc mesaj ca adresa mea de email este deja folosita. Ce pot sa fac?

A: Inseamna ca este foarte posibil sa aveti deja un cont pe platforma licitatii.sierraquadrant.ro; Folositi butonul “V-ati uitat parola?” pentru a crea o noua parola. Dupa aceea, va puteti autentifica cu contul vechi si noua parola.

Cum functioneaza licitatiile
Reguli de licitatie
Plati

Q: Cum platesc garantia de participare la licitatie pentru un produs cu un pret de pornire de minim 100.000 lei?

Va punem la dispozitie doua modalitati de plata: prin transfer bancar, in lei, in contul IBAN cu nr. RO53BTRLRONCRT0520972802, deschis la Banca Transilvania, titular cont Sierra Quadrant Filiala Bucuresti S.P.R.L. sau depunere de numerar in contul societatii specificat mai sus. In ambele situatii, pentru identificarea rapida a platii, va rugam sa specificati la mentiunile de plata textul Plata Garantie Cod Produs XXXXX. Dupa confirmarea incasarii garantiei, veti primi un email cu instructiuni de licitatie. Pentru a putea participa la o astfel de licitatie, este necesar sa faceti plata Garantiei cu minim 24 de ore inainte de inceperea licitatiei.

Q: Cum se face plata integrala a produsului si in cat timp?

A: Daca oferta dvs este cea mai mare, dupa inchiderea licitatiei veti primi un email cu instructiunile de plata. Punem la dispozitie doua modalitati: prin virament bancar sau prin depunere de numerar in contul societatii noastre. Termenul maxim de plata este de 15 zile lucratoare pentru bunurile cu un pret de ajudecare inferior sumei de 100.000 lei si 30 zile pentru bunurile cu un pret de adjudecare mai mare de 100.000 lei.

Q: Unde gasesc Dovada Depunerii Garantiei de Participare la Licitatie?

A: O gasiti in Sectiunea Contul Meu / Plati

Q: Cum intru in posesia facturii fiscale pentru bunul adjudecat?

A: Factura fiscala va va fi trimisa prin email in termen de 48 de ore lucratoare de la confirmarea incasarii pretului pentru bunul adjudecat. Odata cu semnarea Procesului Verbal de Adjudecare, veti primi documentul si in format fizic

Q: Ce am de facut daca factura fiscala este gresita?

A: In primul rand autentificati-va in pagina de web licitatii.sierraquadrant.ro si mergeti la Contul Meu si editati datele pe care le-ati introdus la crearea contului. Dupa acest pas, va rugam sa ne trimiteti un email cu titlul Factura Fiscala COD Produs XXXXX pentru a ne solicita o noua factura. Acest lucru nu este intotdeauna posibil, in functie de reglementarile Codului Fiscal

Q: Pot sa schimb factura de pe o persoana fizica pe una juridica sau invers?

A: Din pacate acest lucru nu este permis. Factura fiscala va fi eliberata pe numele persoanei fizice / juridice inregistrate la crearea contului.

Q: Ce se intampla cu garantia de participare achitata in cazul in care nu voi fi declarat castigator al licitatiei?

A:  In acest caz, garantia dvs va fi restituita in termen maxim de 15 zile calendaristice calculate de la inchiderea licitatiei.


 

Transport si livrare

Q: Este posibil sa ridic bunul ulterior datei stabilita pentru livrare?

A: Nu, nu este posibil intrucat in cele mai dese cazuri locatia trebuie eliberata, prin urmare este obligatoriu ca adjudecatarul sa isi ridice bunul la data stabilita. 

Q: Cum se organizeaza ziua ridicarii produsului?

A: Dupa achitarea integrala a produsului si dupa semnarea Procesului Verbal de Adjudecare, bunul va putea fi ridicat incepand cu ziua semnarii Procesului Verbal de Adjudecare

Q: Cum imi transport produsul?

A: Dvs sunteti responsabil pentru manipularea, dezmembrarea (daca este cazul), incarcarea si transportarea bunului. Uneori Sierra Quadrant are un stivuitor disponibil la locatia de ridicare

Q: Puteti ambala produsul meu?

A: Din pacate nu putem ambala produsul dvs, prin urmare, acest aspect cade in responsabilitatea dvs